Hämta ut paket..

Så, förutom att jag nyss har tränat så köpte jag toalettpapper (ja, till och med Dissie behöver torka sig om stjärten) (väldigt nyttig information till er. Kanske ska börja skriva när jag bajsar och hur det gick? och ni måste ju alla trott att jag inte bajsar, och varför jag skrev så måste ju va för att jag tror att ni ser mig som en gudinna som inte bajsar. Fadt det kanske va lite onödig kommentar och kanske lite bekräftelse på att jag är en superbrud som inte är som alla andra. Tror de flesta inte lyfte på ögonbrynen när de läste att jag köpte toapappaer, utan bara jag som tror att ni tror att jag inte bajsar) och hämtade ut 2 paket som låg och väntade på mig! Vill ni se vad paketen innehåller? (Mmmm va kan det vara som kommer från rapumzel?? Och varför fotar jag paketet utanpå och istället för produkten? Kan det vara smygreklam igen på G?). Jag ska visa er strax, nu måste jag göra en proteinshake, ta ut råttan Chloé i kylan och duscha så jag inte stinker svett efter the gym! (Och torka mig om stjärten. Asså om ni verkligen måste veta så JA jag torkar mig i stjärten men NEJ jag basar inte. Bara så ni vet!!)

20121213-235543.jpg

original

Kommentera

