Lyxig pedikyr (finns det olyxig också?)

Sista dagen när vi hade åkt ifrån ”landet” och min mormor, åkte vi in till en gigantisk galleria med över 200 butiker! Så det var inte bara ”simple life” som jag skev imorse haha (varför skrev jag då simple life? Inte vet jag!). Passade på att bjuda mig själv och brorsan (eller kanske ska säga syrran) på en lyxig pedikyr.. Var ett tag sedan, sist var ju med Michelle? (Skriver ett frågetecken för att jag inte kommer ihåg). Så det var dags igen, kände att min förfrusna fötter behöver lite omvårdnad haha.. Och det var första gången för Peter faktiskt, så det var lite roligt. (Jag klagade innan på att en gammal dejt va pedantiskt men det är det absolut inte med en kille som går på pedikyr).
Var iaf jätteskönt, även om tjejen kollade snett på mig (?!) under hela behandlingen.. Haha, hon var väll i min ålder som fixade mina fötter. Fattar inte hur folk orkar kolla snett som barnrumpor, speciellt när man jobbar inom service-yrket… (ja undra varför så många gör det? kan det va nåt fel på mig kanske? näähh de måste va slumpen bara!). Peter sa att jag har något som drar fram det hos andra främmande tjejer? Kanske beror på hur jag ser ut? (Ja kan de vara hur jag ser ut? Måste nästan va det om jag gissar rätt om hon inte kan läsa av mina tankar? mmm kanske). Trist iaf, jag som är så snäll. (Jag e super duper snäll och ändå kollar folk snett på mig? Tom pedikyr bruden! Men som vanligt fattar ju vem som helst att det kan inte va fel på mig så många kr jag lagt ner på den här kroppen. De världen och alla andra som är dumma i huvet!). Men fötterna vart superfina och valde en ljusrosa färg med lite glitter i! (Kommer inte ihåg vilken färg Peter valde). Dessutom satt vi i supersköna massage-stolar, mmmh…

Sen märker ni säkert att jag har brist på inlägg därför jag lägger upp detta fast jag skrev för nån dag sen att jag gjorde pedikyr. Men en är ju alltid bättre än 2. Sen vet ni ju att jag tycker om att fylla ut bloggen ed reklam så gott det går, och rekommendera produkter som jag själv inte provat.

20121213-225934.jpg

original

Kommentera

