Träna!

Hej på er!

Nu ska jag tagga iväg till gymmet strax, dricker en ”pre workout” nu bara innan som vanligt för att tagga till lite extra. Att gymma är verkligen inte lika jobbigt som att orka ta sig till gymmet, haha visst stämmer det..? (Fast kanse beror på vart gymmet ligger och hur man tar sig dit). Och på tal om träning så har jag beställt hem lite nya proteinbars och protein i min favoritsmak choklad och hasselnöt som är typ helt slut nu.. Och jag beställer det som vanligt från fitnessguru.se (inte alls smygreklam). Helt sjukt att han som äger hemsidan var min PT förut när jag var en liten fjorre (vitt hår, sminkade mig fett till gymmet osv, haha!). Och jag var hemligt kär i min PT då dessutom. Så gick ju bara dit för att fjanta mig och inte gymma alls typ. Det slutade inte alls bra, haha! Nu har jag ju skärpt mig (ahhh de verkligen sjukt!! Tänk att jag handlar från en som va min PT förut, va är oddsen??? Och varför det inte slutade bra vill jag tydligen inte berätta!! Och det är inte ofta en fjortons har en PT men det hade ju jag!!).
Jag drog inte ut igår btw, jag stannade inna och färgade utväxten. Himla skönt, dessutom behöver jag träna efter all polsk korv och öl.. (Ahh för man kan ju inte träna och sen gå ut!! Eller om man ska träna dagen efter utgång så går ju inte det heler, speciellt då jag nyligen nämnde att jag inte blir bakis och att jag kan träna dagen efter utgång….mmmmm måste börja komma ihåg va jag skriver). Jag är ju lättviktare, och det tänkte väll inte dom på när dom bjöd på stark öl hela tiden. (Vaa?? Dricker dom öl i Polen? Och DOM skulle ju ha tänkt på att jag e lättviktare för att jag kan ju inte tacka nej). Peter fick ännu starkare öl, så vi var typ småfulla hela tiden..? (Herregud tänk om polen får ett rykte om att det är ok att va full hela tiden pga detta). Haha so bad! Och inte för att glömma att typ en stor stark är 4 kanelbullar.. Fy!

(Men varför e de så? Har vänner som dricker ca 15 starköl minst 2 ggr i veckan. Det skulle alltså betyda att att de käkar 120 kanelbullar varje fredag och lördag. Varför blir i te dom så tjocka för? Eller om man dricker 2 öl om dan vilket många gör, så betyder det att de käkar 8 kanelbullar om dan! Eller KAN DETVA SÅ ATT jag blivit lurad?)

20121213-233747.jpg

20121213-233758.jpg

original

Kommentera

