Ny jacka!

I ett av paketen så låg nya kläder till Gucchi! Bland annat en sjukt söt liten rosa dunjacka med pälskrage, haha hur gullig är inte den..? (För jag använder ju min råtta Gucchi som en accessoar) Den är dessutom mysigt fodrad så hon håller sig varm.. (Hur är nånting mysigt fodrat? finns det inte bara fodrat eller icke fodrat? aja men dom sa ju mysigt fodrat när jag beställde den så jag får ju tro på dom. Dock verkade hon inte så förtjust i den nu när hon fick testa den för första gången, men tror hon får vänja sig bara..? (För jag tänkte tvinga henne att ha den. Skiter väl i om den är bekväm, bara den är söt och matchar min style).
Jackan kommer från http://www.csigora.com! Där har jag köpt dom mesta av kläderna som Gucchi har (inge smygreklam, jag lovar). Snart får jag fixa en liten ”mini garderob” till henne för hon har så mycket saker haha! (Eller en walk in closet vore bättre. Säger inte alls att hon borde få en garderob för att skryta! och det låter inte alls sinnessjukt att jag vill köpa en garderob åt henne. Och låter inte alls barnsligt att jag försöker få det att låta som ett skämt men att jag menar det på riktigt). Mitt ragg (är inte lösaktig jag lovar! jag vet att jag sagt ”min hemliga pojkvän” i beskrivningen om mig. Sen nu skriver jag ”mitt ragg”. Men jag behöver inte förklara mig och min kille kan aldrig få reda på att jag har ett ragg eftersom min kille är hemlig) tycker att hon har mer kläder än vad han har, det värsta är att det är typ sant.. (Kanske inget jag ska skryta med för att båda hållen är sjuka. Antigen har han inga kläder eller så har råttan sjukt mycket kläder). Haha får väll börja köpa mer kläder till honom nu istället för Gucchi? (Ja jag vet att jag skriver att JAG måste köpa MER kläder till honom nu istället för att säga att jag ska be honom själv att köpa kläder. Men det är inte för att skryta att jag köper kläder till mina ragg, plus att jag gillar dom ändå bättre med kläder på). Nej men hon behövde verkligen en varm jacka nu till vintern, hon fryser så mycket när vi är ute på promenader (men eftersom hon har en hel garderob och mer kläder en mitt ragg så hade jag ju inte behövt köpa en jacka. Hon kunde väl använt en av de 100 andra jackorna? Eller så snackar jag bara skit och vill bara skryta att min råtta har fullt med kläder fast hon egentligen inte har ens en tråd).

20121214-004334.jpg

20121214-004344.jpg

original

Kommentera

