Synas på min blogg? Nu kostar det 12 kr

Wihoo, eftersom det är jul så bjuder på jag på bloggcast för bara 12 kr istället för 20 kr! (Och eftersom jag är så givmild så betyder det att ni får 8 k rabatt! Tänker mest på er luffare som inte har råd och som inte tjänar lika mycket som mig. Eller så kanske det är lite halvtaskig kassa efter Polen resan att jag behöver pengar akut. Eller helt enkelt att det är bloggcast som kör en kampanj och jag gör reklamen som vanligt. Reklam att göra reklam, fniss). Så passa på nu! Men det har skett en liiten ändring som jag måste säga till er så ni inte gör fel.. Istället för att sms, ringer man in nu istället. Ingen större skillnad egentligen? Ni ringer in till 0939-1119012, då får ni en bloggcast kod som ni sen skriver in på http://www.bloggcast.se, även där skriver ni in erat meddelande som kommer synas längst upp på bloggen. Så välj noga vad ni ska skriva så ni får så mycket läsare som möjligt..
Tex: ”LÄS MIN BLOGG, JAG ÄR FETT SNYGG OCH LÄGGER UPP MASSA BILDER PÅ MIG SJÄLV!”
(Ahh för det är det första min tanke säger mig att ni ska skriva! Kunde inte komma på nåt vettigare eller vuxnare att rekommendera även om det är ett exempel. För jag bryr mig om allt förutom utseendet, det betyder ingenting för mig och hela mitt liv kretsar inte kring hur jag ser ut. Och dessutom så tror jag att det håller borta ala pervon m man skriver så!)

Och glöm nu inte att tack vare mig så sparar ni 8 kr. Jag räddar erat liv och ni kommer aldrig hitta denna deal någon annanstans. Varför inte ge bort som julklapp till syrran, morsan eller dig själv?
Plus att nu kanske du kan ha råd med ditt drömhus tack vare de 8 kr du sparar tack vare mig. Eller vänta nu! Kanske man sparar ännu mer om man inte syns alls hos mig hmm!

original

20121214-002144.jpg

Kommentera

