Min polska släkting ville ta bild!

Min polska släkting kom över, sist han såg mig var jag ”såhär liten” (för man ser ju hur liten jag menar i texten!!) och hade handen vid hans mage typ haha! När jag var liten brukade jag och Peter släppa ut deras grisar lösa och jaga dom.. Nu är det lite annorlunda.. (Nu släpper grisar ut oss och jagar oss). Var iaf roligt att ses! Han ville dessutom gärna ta bild och klart fick han det (klart han fick det! Låter inte alls som en diva genom att bara säga så, som att jag tillät han att han fick ta kort med mig, som att HAN VERKLIGEN VILLE OCH JAG LÄT HAN GÖRA DET! För vadå liksom, jag är kändis och min släkt måste fråga om de får ta kort med mig och jag måste tillåta det).
Man kan ju dock inte riktigt säga att vi är lika..
Ps. Ser ni hur sminkad lillen är..? Hade tråkgit så skulle sminka henne som ”kurwa” hahah!! ( För det är ju så man gör i Dissies värld när man har tråkigt, sminka sin lillasyster som en hora. Måste ju lära henne tidigt hur hon ska se ut under sin uppväxt). Mami vart inte så glad över det.. Jag tuperade håret och sminkade henne, skuggade till och med hennes näsa.. Har man inget bättre för sig så gör man det bästa man kan för att få tiden att gå, hehe.. Som sagt fanns det inget internet.. (Nej för har man inte internet så går man loss på lillesyrran och ger henne en hooker-look och tom själv kallar det för hora. Jag är inte alls skadad i huvet! Men grisarna är så lortiga så kan ju inte jaga dom längre då kanske jag får smuts under naglarna. Och dom springer ju bara efter mig för att de vill ha mig. Jag menar jag är vuxen och vet att det finns absolut inget att göra idena världen utan internet och då som sagt går man loss på lillesyrran).

20121219-173859.jpg

original

Kommentera

