What’s on her mind?

God morgon snyggingar!

Hoppas alla mår bra? Hade ni kul igår..? (Jag ställer massa frågor till er för att jag verkligen förväntar mig svar). Jag drog inte ut, jag drog till gymmet faktiskt! (Jag säger det som att jag tog gymmet istället för krogen för att skryta om att jag e duktig. För jag kunde absolut inte träna först och sen gå ut, nej jag var tvungen att prioritera). Var länge sen jag tränade på kvällstid. Har blivit mer en morgonmänniska när det gäller träning. Vet inte varför men det känns skönare och sen har man hela dagen framför sig efter träningen är klar! (Eller så har man också hela dagen framför sig om man tränar på kvällen, kanske därför man tränar på kvällen, så att man har dagen fri. Om man jobbar på dagen så har man kvällen fri och om man tränar på dagen så har man också kvällen fri). Dessutom får man mer energi! (Varför får man mer energi om man tränar påmdagen vet jag inte men de låter bra). Dessutom var så himla kallt ute så ville inte riktigt frysa ute med små klackskor på Stureplan haha! (Ahh för jag måste ju gå i klackskor annars kan jag inte gå ut och jag har ju aldrig gått ut när det vart kallt!). Men ikväll tänkte jag och Michelle dra ut och party party (men va gör jag om det är kallt idag också då?). Ska käka middag hos mig innan, vi ska laga tacos! Fy vad gott! Så ska åka och handla lite sen, måste även köpa en flaska vin till.. Vinet dricker vi som saft, inte ok.. Haha (speciellt inte när jag predikar om hur hälsosam jag är varje dag).
Dessutom har jag ett par nya klackskor jag vill inviga ikväll.. Så himla snygga, dom kommer såklart från missme! (Varför är det såklart?). Ska visa dom senare ikväll, dom är svarta och glittrar hur fint som helst! Ni kommer gilla dom! För jag orkar inte ta ett extra kort och visa dom nu). Sen shoppade jag massa nyss igår också när vi var på stan, gud har inte hunnit fota det.. Har inte ens hunnit fota all min shopping från Polen heller?! (Eftersom det är ett heltidsjobb att blogga och lägga upp några inlägg om dan så måste ni ju fatta att jag inte hinner. Speciellt också då som jag berättat att det inte fanns något att göra där. Tom så tråkigt att jag sminkade min lillasyster som en kurwa. Så jag hade ju inte kunnat fota min shopping!). Haha ok jag fixar det direkt efter jag kommit hem från gymmet ok? (Jag frågar er efter ett ok! Fast jag egentligen inte bryr mig om er åsikt).

20121219-180559.jpg

original

Kommentera

